Το σεμινάριο Hotel & Spa Customer Service είναι το ιδανικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για εσένα που επιθυμείς να εργαστείς στο χώρο του spa – της ευεξίας και της αισθητικής.
Με αυτό το μάθημα θεωρίας θα γίνει η εισαγωγή σου στον Τουρισμό Ευεξίας, καλλιεργώντας σου αρχές όπως η ξενοδοχειακή κουλτούρα και η τουριστική νοοτροπία που χαρακτηρίζει τον κλάδο.
Στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να κατανοήσεις τα χαρακτηριστικά και τις αρμοδιότητες που θα έχεις, ως spa therapist, στο χώρο εργασίας σου. Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης είσαι, πλέον, σε θέση να αναβαθμίσεις τις υπηρεσίες σου και να διαχειριστείς αρτιότερα τους πελάτες σου. Αυτό το έχεις καταφέρει μέσα από τη διαδραστική εκπαίδευση (case studies, role playing κ.α.) όπου έχεις εξασκηθεί στους τρόπους της ενδεδειγμένης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, αφενός οι επισκέπτες του Spa είναι ικανοποιημένοι και αφετέρου υπάρχει σημαντική αύξηση στη πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών του επαγγελματικού σου χώρου.
Σεμινάριο – Ώρες εκπαίδευσης
Το σεμινάριο διαρκεί 18 διδακτικές ώρες στο χρόνο που εσύ θα επιλέξεις και σε αυτό θα μάθεις:
1. Φιλοσοφία του Ξενοδοχειακού Spa και Παροχές: Υπηρεσίες και Προϊόντα (Spa Philosophy/ Spa Service And Products)
Ιστορία του Spa
- Ιστορική Αναδρομή – η Συσχέτιση καθώς και η εξέλιξη των Ιαματικών πηγών (Spa
της Αρχαιότητας) με τα Σύγχρονα Spa
Σύγχρονες τάσεις
- Σύγχρονα είδη Spa – H Κουλτούρα της Ασίας – Η Τελετουργία του Hammam – Η
κουλτούρα της Αμερικής – Η κουλτούρα της Ευρώπης - H Φιλοσοφία της Ευεξίας και του Wellness (Σώμα – Ψυχή – Πνεύμα)
- Υπηρεσίες & Προϊόντα Spa
- Διατροφή στο spa
Spa Therapist & Ρόλος του – Σύμβουλος Ομορφιάς και Ευεξίας Ξενοδοχειακού χώρου
- Χαρακτηριστικά – Ρόλος – Αρμοδιότητες
- Μέλος ομάδας Spa – Συνεργατικότητα
- Δυνατότητες Εξέλιξης
Είδη Χώρων Spa & Εγκαταστάσεις
- Πώς συνδυάζονται μεταξύ τους και με τις συνολικές υπηρεσίες σε ένα spa, αλλά και
με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του ξενοδοχείου που ανήκει
2. Εξυπηρέτηση Πελατών Spa (Customer Services & Spa Hospitality)
Η Εμπειρία στο Spa
- Ξενάγηση στο Spa – Πώς γίνεται το κατάλληλο spa tour στον πελάτη
- Διαδικασίες και πρωτόκολλα διατήρησης ποιότητας
Πελάτες Spa ή φιλοξενούμενοι; - Τι είναι Πελάτης
- Είδη Πελατών στο spa (διαφορετικές κουλτούρες – συνήθειες)
- VIP πελάτες
- Χτίζοντας τις κατάλληλες σχέσεις με τους πελάτες
- Πώς κερδίζουμε την αφοσίωση του πελάτη – τρόποι και εφαρμογές
- Η δυσαρέσκεια και τα παράπονα των πελατών – πώς τα διαχειριζόμαστε
Πωλήσεις στο Spa, ανάγκη ή επιβολή;
- Ποια είναι η φιλοσοφία πωλήσεων στο Spa
- Διαφορά πώλησης – Επικοινωνίας υπηρεσιών στο Spa
- Γιατί πουλάμε σε πελάτες στο Spa
- Ποια είναι τα είδη των πωλήσεων στο Spa
- Που γίνεται η πώληση στο Spa
Αρχική τιμή του σεμιναρίου Hotel & Spa Customer Service είναι 200€
Η Release and Relax Motion ανοίγει τον δρόμο για την καριέρα σας προσφέροντας σας λύσεις ώστε να μη σταθεί τίποτα εμπόδιο στην επαγγελματική σας ανέλιξη! Έχουμε δημιουργήσει για εσάς πακέτα προσφορών που σας εξασφαλίζουν έκπτωση στο σύνολο των διδάκτρων σας. Δείτε όλες μας τις προσφορές αναλυτικά, κάντε την επιλογή σας και ελάτε σε εμάς για τη δημιουργία του δικού σας tailor-made προγράμματος εκπαίδευσης